Miknek az átadásából áll egy franchise? Pl az üzletviteli tapasztalatéból.
A névhasználat mindig konkrét termék előállítását és/vagy szolgáltatás nyújtását célozza. Az üzletviteli tapasztalat sokféle lehet:
- Védett forma, design (pl. a Mac’Donalds M betűje)
(a mi franchise-unkban még nincs ilyen)
- Védett termék, találmány (a Naprakész pénzügyi tervező program, az Adószámos-Magánzseb és a Gondos Jövedelem Számoló "ügyviteli csomagok")
- Egyéb üzemszervezési megoldás
(nálunk az EZ+SYSTEM© ügyviteli megoldások az adminisztráció gyorsítására)
Saját önálló törekvés, hogy gazdaságilag sikeressé tegyünk egyéneket és
vállalkozásokat, ezért közreadunk ehhez ingyenes információkat .
- Know-how, avagy értékkel bíró üzleti titok
(Know-How annyi, mint "tudni hogyan csináld". A mi esetünkben van ilyen része
is a működésnek, viszont nem üzleti titokként, hanem pontosan széles körben ismertté és használandóvá tétel céljára, a MAKH program. MAKH a Modell of Admin Know-How
rövidítése.)
az ügyvezetők megálmodták. A MAKH díjjal minden önálló csoport rendelkezni fog.
Erről több információt itt talál.
- Iparjogvédelmi oltalom alatt nem álló egyéb üzletviteli megoldás átadása, s mindez társul az e jogokat átadó vállalkozó folyamatos támogatásával (pl. az üzletek berendezési tárgyai, a falak színe, stb., ezek a mi esetünkben még nincsenek kidolgozva, egyenlőre.)
Következik: A védjegy
Utolsó kommentek